Natt bloggis.

Ja, jag sitter kvar här fortfarande. Klockan är över ett och jag är inte alls trött. Ojdå, jag har nog vänt på dygnet igen tror jag..
Men det är ju faktist loooov! :)
Det blir nog inget avesta imorgon ändå. Allt blev så krångligt med busstider hit och dit och ingen av oss ska köpa nåt, så isånnafall åker vi dit bara för att hämta mina kläder och det känns ju lite onödigt att åka buss i två timmar bara för det.
Aja, vi skulle höras av imorgonbitti så får vi se hur det blir :)

Nu kom moffa och la sig här i knät igen, en riktig mysboll är hon just nu! <3 Jag har suttit och känt på hennes lilla kulmage, och det sticker ut lite knölar här och där ibland ;') Snart kommer dom nog! Dom små liven :)

Nu ska jag, moffa och kulmagen gå och försöka sova :*
Godnatt!



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2009-04-16 · 01:21:29




  Lona

de där med lugg, man vänjer sig! :D

2009-04-16 20:52:38 http://lonatrogen.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter