Tisdag.

Jahapp. Då har skolan börjat igen då.
Idag var vi och kollade på nån slags dans show på folkan som handlade om vänskap, Polare hette showen tror jag.
Haha, själva handlingen var väl inte sådär jättebra men jäklar vad duktiga dom var! Skapligt starka och viga ;)  
 Efter skolan gick vi och käkade lite på stan, och sen stannade jag hos amanda en stund :)

Imorgon ska vi till Soltorg i borlänge och kolla. Sen har ida övertalat mig att ta ledigt resten av dagen och stannar kvar i borlänge för att kika in hos barnen på våran prao plats ^^ Sen åker vi hem med idas mamma när dom kommer hem från falun.
Skönt att slippa gå till kvart i fyra iaf!

..Attans! Kom precis på att jag har missat andra avenyn idag igen. Haha! 



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-04-21 · 22:58:35







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter