Måndag och Tisdag.

Japp. Igår åkte jag med ida och linus till ip för ida ville inte kolla på hans träning själv ^^. När vi väl satt där blev vi sugna på glass, så vi tog cyklarna och åkte till sibylla. Där träffade vi på hanna, leia och gordon :) Lika busiga som vanligt ;)
Sen åkte vi tillbaka tills träningen var slut och åkte hem igen.

Idag slutade vi tidigare eftersom att vi var på folkan och lyssnade på massa prat om "pedofiler"/gamla gubbar på internet som lurar småtjejer. Fast vi har redan hört allt det där förra året så det blev en repetition ;)
Efter skolan åkte jag, emma, hanna och petra med till amanda och hoppade lite studsmatta innan vi åkte hem :)
Väl hemma var jag helt slut, så jag satt mig på altanen med kaninen en stund. Riktigt skönt ute!


  
Det är kul att springa runt utanför sibylla och busa! :)



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-04-28 · 20:43:19







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter