FULLT ÖS, MEDVETSLÖS.

HEJJJJJ!
Igår var vi i gustafs och busade runt lite! :-) Tråkigt med vädret, men vi hade kul ändå! ;-)
Det ända som gick snett var att min mobil försvann....... Men! Nu är den hittad igen, så nu är jag superglad! :D Får se om jag åker till Gustafs imorgon och hämtar den eller om jag tar den på måndag :-) Haha.. Jag är lite av en mobil-nörd ;-)
...MEN TACK ALLIHOPA FÖR EN TREVLIG KVÄLL! :-)

Sen var det ju det här med designen.... ;-) Haha... Men amanda har iaf lovat att hon ska göra om den med nya bilder så fort som möjligt :-) Självklart måste vi ju ta kort med hennes nya systemkamera också, som hon har blivit besatt av. Haha :-)

Nej, nu ska jag ta och hämta en fet skål med chirre och lägga mig framför tv:en! :-)

Farväl! :*



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2009-08-22 · 20:57:53




  Alex

Helt galet vare ! :D Amanda är på typ 10 så.. x)

2009-08-23 19:24:56 http://alexanderdahl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter