Nu är det igång.

Hejhej! Två dagar i skolan har gått..... Hittills har det väl varit rätt chill, men vänta bara.... Snart kommer det, alla prov och grejer...
Idag tog vi skolfotot, redan! Haha, det blev nog inte så bra va känns det som... Man känner sig helt vindögd när man kollar in i den där kameran ju ^^ Och på enkortet blinkade jag till varje gång hon tog kortet. Haha, yes... Sen senare på dagen kom hon och tog ett "hoppkort" på oss. Haha, najjjjjjs!

Jag har kommit i två "mix grupper" också... På hemkunskapen och slöjden. Känns tråkigt men skönt på samma gång. Känns som att jag kommer kunna koncentrera mig mer på hk:n nu när jag inte känner så många man stimmar runt med ;') HEHE. Fast samtidigt så känns det som att jag kommer ifrån klassen mer och mer när jag går i mix grupper och inte med dom. Men äsch, det blir nog bra det här. Ska inte klaga :-) Skönt att jag får vara mer med mina tjejor som också kom i mix grupperna :-) Och sen så får jag ju sovmorgon varje torsdag istället. Är det nån som behöver det så är det ju jag! Haha. @morgontröttast..... :-)

Jag börjar bli väldigt trött på den här designen. Jättegamla bilder..... Så snälla syster. Fixa den åt mig är du gullig :-)

Nu måste jag krypa ner i sängen!
GODNATT



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-08-19 · 00:00:08







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter