Mummelmummel....

Hejsan! :-)

Hemkunskapen i tisdags........ Vi delades in i grupper och jag kom med två stycken som jag inte alls känner. En tjej och en kille. Dom var lite tysta utav sig också, men jag ska minsann försöka få gruppen att samarbeta! Haha ;-) Äsch, det går nog bra ska ni se! :-)

Som jag sa förut så åkte jag med felicia på moppen till skäve och sov där efter vi jobbat klart. Det var kolsvart ute när vi skulle ta oss fram till moppen som stog uppe på parkeringen, men det funkade ju prima ändå! :-) Haha, jag älskar att åka moppe! Speciellt med dig felicia! :D

Idag stog jag i kafeterian med sebastian förresten. Rätt segt, men ändå skönt. Trött som ett as var jag hela dagen. Vet inte varför, för jag somnade faktiskt tidigt igår. Haha, jag är alltid trött!
Imorgon ska jag stå där igen med daniel. Vi får väl se hur det går... Rätt långtråkigt och pinsam tystnad skulle jag gissa på... ;-) Haha, neeeee. Nu ska vi inte vara sånna. "Don´t worry, be happy" så att säga! ;')

IMORGON FYLLER VÄRLDENS BÄSTA MATHILDA LARSSON 15 ÅR!
massamassa grattis till henne. Du kommer få en GRYM födelsedag!

Nu ska jag sluta mumla och sätta stopp här :-)

Tack för mig, puss på dig :-)



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2009-08-27 · 21:15:36




  TILLLAN

taaaaaaack julia! :-D

igår va toppppppppen, eller uuuuuuunderbart! <3

2009-08-29 09:30:21



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter