DC, LEKSAND, FÖDELSEDAG.

Nästa vecka blir bra! :) Imorgon åker jag till borlänge och kollar runt lite på Dalecarlia med mallan och tillan! Sen blir det kära cozmoz på kvällen ;') Haha.. Nu är mina kära italienbruttor påväg hem också, så jag hoppas verkligen att ni kommer imorgonkväll! Har kännt mig så ensam nu när dom varit borta så länge.. :')
På tisdag och onsdag är det jobb som gäller, men på torsdag åker jag upp till leksand och campar med ida i tre dagar! Haha :) Limpan går på hockeyskola där, så vi hänger på :) På fredag fyller jag år! Så då ska vi väl hitta på nåt kul där uppe :)
...Och hörrni?
JAG VÄNTAR PÅ MÅNGA SAMTAL MED SÅNG OCH GRATULATIONER! :D

Hihi. PUSS!




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-07-05 · 21:28:30







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter