ojojojojojoj.....

Nu har jag varit såhär fruktansvärt seg igen på att blogga. Så nu tänkte jag lägga upp lite bilder och berätta lite om Nostalgidagarna! Kul va? ....mmmmmm


I torsdags tog vi bussen till avesta och kikade runt lite i gallerian.
Sen gick vi hem till syrran och hämtade mitt paket. Hehe.... :) '
Det var en klänning/tunika från Monki :) Tack kära syster! :*
Sen gick vi vidare till ishallen en stund innan vi åkte hem, för vi
skulle hälsa på pojkarna som hade hockeyskola där. Fast dom
var bara så otrevliga så vi satt bara där och kollade när dom spelade
fotboll, sen gick vi till bussen och åkte hem igen :)


När vi var framme i säter tog jag cykeln hem, böt om, sen ner på stan igen med hanna, amanda och karro och
kollade på traktor cruisingen. Eller ah, kolla och kolla... Vi fick faktiskt åka med på ett flak! Pinsamt att alla kollade
på oss... Men rätt kul ändå!


I fredags var det den "riktiga" cruisingen, med alla gamla bilar. Hur mycket folk som helst, i lilla säter!
Riktigt kul var det. Tänk om det alltid kunde vara så mycket folk här, vad mycket roligare det skulle bli! :)


Hittade på hanna, gordon och leia som satt och kollade på bilarna.
Eller.... leia höll väl mest utkik efter sin nya söta granne, linus! ;') Hihi...

Vi var kvar på stan till 4 nångång.. Det var inte så lätt att ta sig hem när man hade en packad storebror med sig som ska gå och kolla runt överallt innan man går hem.. Han var verkligen helt borta i fredags! Och då skojar jag inte. Han kom fram till mig och berättade för alla runt omkring att jag var hans lillasyster och att dom skulle hålla koll på mig och ringa han om det kom nåt "äckel" nära mig. Han ringde mig minst 10 gånger på kvällen och frågade vart jag var och om det var nåt äckel i närheten som han skulle komma och slå ner.
Det fanns inte nån där i närheten som gjorde nåt mot mig. Jag satt bara där med mina kompisar och tog det lugnt och han var helt galen^^ Haha...
Fast dagen efter när vi var nere på stan igen ringde han och frågade vart jag var så att han inte skulle komma nära mina kompisar och göra bort sig igen. Haha!

Jadu... Så det kan gå ibland! :) Men kul har vi haft iaf, och det tackar jag för!
Cruising 09, toppen!



Kommentera inlägget här
Allmänt 2 kommentar(er)
2009-07-20 · 17:58:14




  micaela

haha jag dör verkligen på emil. fullastisverigenågonsin

2009-07-20 21:00:34 http://msquinn.blogg.se/
  Amanda

Haha, mongo-ungen -.- Han ska inte dricka sprit, jag säger ju det..

2009-07-21 00:42:41 http://ohstlin.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter