Mathilda & Malin!

Gårdagen blev super! Först åkte jag med malin upp till Dalecarlia där vi mötte Mathilda. Vi gick runt där och kikade lite, men jävlar vad kallt det blev! Vi frös och var hungriga, så vi tog cykeln till American take away och köpte oss feta pizzor! Mmmmm!
Fasst det tog ju ett tag innan vi kom dit... Vi försökte åka tre på cykeln ett tag. Jag på styret, malin på pakethållaren och mathilda trampade! Det gick bra en stund, tills vi åkte rätt ner i diket och ramlade av cykeln! :D Så vi gick en bit, sen försökte vi en gång till! Den här gången gick det faktiskt också bra till en början. Tillan frågade en kille vi gick förbi om han kunde putta på oss, och det gjorde han! Haha :) Vi kom fram en bit, tills cykeln lutade ut mot vägen och mathilda kunde inte bromsa så jag hoppade av cykeln och precis då kom en bil. Haha! Men vi hann undan och sen gick vi resten av biten!
När vi hade käkat klart åkte vi hem till mathildas farmor och gjorde oss klara till cozmoz på kvällen :) Där träffade vi brudarna som varit i italien, äntligen! Det var verkligen proppat inne på cozmoz och varmt som bara den! Ganska tråkigt i början, men senare hade vi kul! :) Vi ska dit på onsdag också. Då är det Hawaii tema! Sen sover jag och ida kvar i borlänge hos hennes moster och tar en buss till leksand på torsdag morgon!

Nu ska jag snart åka ner och jobba.
Vi hörs!


Fler bilder kommer sen! :) Tillen glömde sin kamera i min väska,
så hon måste få tillbaka den först och sen skicka bilderna till mig. Hah :D
Tack för dagen flickor! :*

 



Kommentera inlägget här
Allmänt 2 kommentar(er)
2009-07-07 · 14:18:00




  tillan

åh vilka fina bilder julia :-) HAHAHAHAH!

2009-07-13 14:13:01 http://mathildalarssonn.blogg.se/
  E

Så fin blogg! Älskar designen, bra jobbat ^^

Kram!



Är du intresserad av mode och skönhet? Är du trött på alla stela, opersonliga modebloggar? Då är min modeblogg blandat med personliga och humoristiska inslag, något för dig! Läs om hissar och missar i modevärlden, eller kolla vem som blev Dagens Snyggaste Bloggare (kanske blir det du en vacker dag?) Kika in på...



HTTP://WWW.FASHIONMIRROR.BLOGG.SE

2009-07-19 22:03:02 http://fashionmirror.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter