Dags för helg igen.

Mitt huvud mår skapligt bra idag faktist :) Men det kommer väl snart kan jag tänka mig.. Och näsan vill inte bli frisk minsann. Får gå och snyta mig hela tiden. Suck.. Hur länge ska den här förkylningen fortsätta?
Jag sitter och funderar på vad min deckare ska handla om? Det ska iaf bli en "kriminal roman", ungefär som Beck hade jag tänkt ;') Jag har inte ens börjat, och dom andra i klassen är väl snart klara. Jag frågade alex hur långt han hade kommit, och han hade bara skrivit 4 sidor, och skulle skriva typ 7 sidor till.. Ojoj, jag ligger något efter här känner jag ^^. Fast rikard har väl knappt börjat tror jag, så det är ju bra! Haha..

Ikväll är det final i Let´s dance! Jag håller på Magnus (eftersom Morgan åkte förra veckan) Hehe.. Men jag tror faktist att dom flesta håller på Magnus, eftersom att han har utvecklats mest. Laila kunde ju redan dansa innan programmet liksom ;)
Så ikväll blir jag bänkad framför tven! Som vanligt..^^

                                      



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-03-27 · 11:51:40







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter