Godmorgon.

Idag är vi lediga, skönt! Jag vaknade för ungefär en timme sen med världens huvudvärk och näsan rinner.. tack!! Nu kommer värstingförkylningen tillbaka..

Vi åkte iaf till kupolen i lördags och vi trängde in oss längst fram i mitten! Haha, vet inte varför..^^  Men när vi väl hade kommit längst fram och sarah dawn finer sjöng och vi visste att måns skulle komma upp scenen så bestämde vi oss för att stå kvar där längst fram så att vi fick se han på nära håll! Haha.. Efter det kom ugglas upp på scenen. Väldigt vackra kläder och frisyren lika fin som vanligt. Och mysiga lökringar hade hon också. Det är alltid trevligt :) Och det första hon sa när hon kom upp på scenen var "Jag ska bara dricka lite vatten och peta mig i näsan först" Haha, ooookej! (y)
Sen gick vi och kikade lite i affärerna och käkade på donken innan vi åkte hem. Jag köpte mig ett par skor och en väska.
När jag kom hem så packade jag bara väskan och åkte ner till ida och sov där.
Vi gick upp 10 i 6 och åkte till köping kring halv 7.. Sen var vi där hela dagen och kom hem ungefär halv 1 inatt. Så man var ju något trött efter den långa dagen. Linus och dom kom iaf tvåa på cupen, Kungsör kom etta. Och linus blev utsedd till den bästa målisen, bra linus! :)

Nej, nu ska jag gå och ta en huvudvärks tablett innan huvudet sprängs.. Tveksamt om jag orkar med skolan imorgon. ÅH, jag vill inte vara förkyld längre! Jag får väl ta med mig huvudvärks tabletter och näs sprayen imorgon så kanske det går bra ;') Haha..
Tjingeling!



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-03-23 · 14:17:24







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter