Gooood kväll!

Well, nu har jag skaffat mig en liten bloggis också ;')
Just nu sitter jag med en färg i håret så jag kan inte gå och lägga mig än.. Sorry grete! ;D en tröttis julia imorgon också.. som vanligt! :')
Bara tre lektioner imorgon i alla fall, skööönt! Slutar tjugo i elva, sen drar jag, ida, amanda och malin te kupolen och hälsar på hanna och petra eftersom att dom har prao där :) hanna på JC och petra på Cubus :). Sen ska jag och ida springa över till dagiset där vi hade våran prao, som ligger precis bredvid kupolen, så vi ska hälsa på dom små liven ;') Sen imorgonkväll går jag och ida till ishallen en stund.
Aja, nu ska jag gå och skölja ur håret, och hoppas på att det inte blir svart ;( sen måste jag skynda mig isäng! ;)
nattinatti!
/ j



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2009-03-04 · 23:40:13




  Lona

jag ska itll kupolen imorgon jag :)

2009-03-27 08:13:55 http://lonatrogen.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter