Lördag.

Hallåå.. Här blir det inte mycket gjort. Har inte gått utanför dörren på flera dagar. tråkigt! Nu har jag iaf inte så ont i halsen längre, är bara hostig och snuvig fortfarande.. Tjejerna vann iaf över småpojkarna med 4-3 tror jag det va. Och kul hade dom haft så det var ju bra det (y) Vi ska tydligen möta dom igen på fredag? Haha, kulkul..
Om jag orkar så kanske jag går ner och kollar på emma imorgon när hon har uppvisning med konståkningen! Det skulle ju vara kul och se, eftersom att hon är så duktig på det :)
Ikväll är det melodifestivalen.. Vem vinner? Jag håller iaf på Månsan! Ugglan kan ju gå och lägga sig.. Jag fattar inte varför folk röstar på henne? Hon kan inte sjunga, och ser ut som jag vet inte vad.
Jaja, nu ska jag gå och försöka göra lite matteläxor. Usch vad drygt, jag fattar ingenting av dom där läxorna.. -.- Och nu har jag börjat läst lite i min deckare också. Men det är så tråkigt att läsa när det aldrig händer nånting i den.
aja, det kommer väl!



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2009-03-14 · 15:31:53




  hannnisspanniss

julia julia, det är texten i hennes låt som gör den speciell om du inte fattat det! ;) själva texten gör att alla röstar, så nu vet du det! :)

2009-03-17 13:03:11 http://hannaanorman.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter