Kattbebis.

Jahapp. Nu är vi hemma igen. Utvecklingssamtalet gick som det skulle :)

Usch, nu skriker katten halsen av sig igen.. Lillkatten, hon löper. Hon är inte ens ett år än liksom? Skriker som en galning när hon inte får gå ut. Vi ska åka och sterilisera henne snart innan det blir kattbebisar ;p Och chansen är stor att hankatten är hennes pappa..^^ Då blir det mongobebisar, och det är ju inte så bra :) Men moffa då! Våran andra katt. Hon löpte för några veckor sen och hon har bebis i magen minsann! Rund som en boll är hon :') Så kattungar får vi igen till sommaren! Eller kattungar.. Kattunge rättare sagt skulle jag tro. Moffa har fått ungar två gånger förut och då har hon bara fått en. Så antagligen blir det väl en igen. Åh, jag kommer vilja ha kvar den! Känner på mig att den kommer bli minst lika söt som våran andra katt :) Men icke då. Två katter får räcka ;')

Mums, äntligen har mamma köpt en mörk choklad till mig. Jag har varit så jädrans sugen på det under veckan jag varit sjuk och sagt åt mamma att köpa det, men det har blivit "Oj, jag glömde det".. Suck.. Men idag när jag kom hem då låg den där på bordet och väntade på mig ;) Haha.. Jag älskar den där chokladen.
Marabou Premium - Dark Milk, Ljus choklad utanpå och mörk choklad inuti <3 Mummmsimumsi! 



                                                                                    
                                                                                    Mmmmm.. Marabou!



Nej, nu ska jag kila vidare.. :)

natti natti! :*




Kommentera inlägget här
Allmänt 2 kommentar(er)
2009-03-31 · 20:53:53




  alex

eller hur :) , det var han som vaxade benen inte jag ! :P

2009-04-01 07:11:08 http://alexanderdahl.blog.se
  alex

haha jo men det låter inte bra, inte bra alls ! :)

2009-04-01 20:54:36 http://alexanderdahl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter