Onsdag.

Salve!! :D ..(eller salva alex?^^) mohaha..
Det var ganska kul idag i borlänge :) Det som var roligast att lyssna på var media och barn & fritid tycker jag. Det andra var väl inte så intressant. Jag har ingen aning om vad jag ska gå än.. Vet inte ens vad jag vill bli. Det är ju över ett år kvar innan jag måste bestämma mig men ändå, man börjar ju känna sig lite stressad. Det var iaf jätte fina lokaler på Haga, så man skulle nog trivas där! :)
När vi var tillbaka till våran gamla ruttenskola så fick jag iaf reda på vad jag fick på matteprovet, VG. Jag är nöjd med det! Trodde nästan att jag skulle få G eftersom att det gick så dåligt på b-provet.^^
Nej, nu är klockan mycket så man ska väl börja dra sig mot sängen.. Imorgon är det torsdag, våran skönaste skoldag! Slutar 20 över 12 på torsdagar :) Skönt!
Godnatt på er! ;*



Kommentera inlägget här
Allmänt 5 kommentar(er)
2009-03-18 · 22:47:41




  malin

svarade på ditt som du hade skrivit på ditt andra inlägg, men tror inte det skickades? men aja, vi tror iallafall att vi vill gå där :-) det kan ju komma bättre allternativ, så det är ju ingenting som är bestämt. men gå med oss? :-)

2009-03-19 18:09:57
  julia

malin - jo, det blev skickat ;') haha, model? kuuul ;) haha, ja OM jag skulle bestämma mig för media sen så självklart att jag börjar på samma som er! :)

2009-03-19 21:26:52 http://julietto.blogg.se/
  alex

grymt bra :P fast jag kan ingenting om kaanst :)

2009-03-20 10:54:33 http://alexanderdahl.blogg.se/
  malin

braaa! :-)

2009-03-20 11:30:20
  MONDIE

Åh din lilla plugg-apa! Tänk om jag hade vart lika duktig i skolan ;) haha!



Du, det spelar fan ingen roll vad du väljer för linje, för man får ändå aldrig jobb inom det efteråt, om man ens får ett jobb! Allt är värdelöst, jag skulle lika gärna kunna ha struntat i gymnasiet helt för det har ändå knappt nån betydelse när man väl ska ut & söka jobb sen. Det enda dom vill ha är meriter och kanske om man tagit nån kurs/pluggat (SOM MAN BETALAT FÖR)..

2009-03-20 16:09:56 http://ohstlin.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter