Tisdag.

Tjatja! Idag var jag i skolan igen, kändes skönt faktist! Fast man känner ju att man inte är helt frisk än, men jag orkar verkligen inte sitta hemma längre :) Dagen startade bra med att jag fick mvg av john i den där bilduppgiften om konst! :) Och det fortsatte bra med ett till mvg av ines i spanska provet vi hade förra veckan. Eller ah, ines sätter inga riktiga betyg på det här tydligen men jag fick 27/30 poäng och det är som ett mvg sa hon :) Aja, mycket skryt här nu känner jag så nu kan jag ju berätta att dagen inte slutade så bra på matteprovet.. Det var inte det lättaste kan jag ju säga. Satt fan och pluggade in massor av röd kurs igår och det kändes som att jag kunde allting men ändå gick det dåligt. Och täppt i näsan var jag också, så jag kunde inte andas och då var jag irreterad på det så då kunde jag inte tänka. Hoppade över två tal sen, för jag orkade inte med det :) Jaja, skiiiiiiiiiiiitsamma liksom! :) Mycket svordomar också känner jag.. ;)
Efter skolan gick jag iaf hem till ida en stund innan vi åkte ut till skönvik. På träningen fick vi reda på att det är dalauttagning nästa söndag i mora. Funderar på om jag ska åka dit.. Det kan ju bli kul! Kommer säkert inte komma med, men ändå ;')
Imorgon ska vi till borlänge och kolla på haga gymnasiet :) Så vi får väl se om man hittar nån intressant linje där ;) Det finns det säkert. Det ska bli skönt att åka iväg en stund och inte bara ha en vanlig skoldag.
Nej, nu ska jag sluta snacka så mycket och gå och göra nåt vettigt istället! :)
Vi höööres! ;*




Kommentera inlägget här
Allmänt 6 kommentar(er)
2009-03-17 · 19:08:41




  malin

jag och nord vill gå media där :-) tror vi!

2009-03-18 21:08:11
  Anonym

jadu, det är du och jag jullen! always liksom ;)

2009-03-18 21:29:03
  hannniss jööö

nämen, nu var jag sådär snabb igen! ATTANS BANANER!

2009-03-18 21:30:42 http://hannaanorman.blogg.se/
  haaaaaaana

p.s jag fick 28/30. SUCK MY DICK JULLPULL! <3<3<3<3<3<3

2009-03-18 21:32:12
  julia

malin - ska ni? :) ja, det värkar ju rätt roligt tycker jag. men det är nog inget för mig ändå, för jag tror inte att jag blir nåt utav det.. jag har faktist ingen aning om vad jag ska gå än.. ^^

2009-03-18 21:37:29 http://julietto.blogg.se/
  malin

ja vi vill iallafall gå media :-) men det kan ju komma något som är bättre så vi har ju inte bestämt någonting. jo det kommer du visst, du kommer ju bli modell så att? ;-) men du kan gå med oss :-)

2009-03-19 18:07:59



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter