hejhejhejhej..

Usch, jag är fortfarande en snorboll.. Frågan är om jag orkar gå till skolan imorgon eller om jag ska stanna hemma? Inte så kul att sitta i skolan och hosta kanske.. ^^ Fick precis reda på att vi har engelska läxa tills imorgon också. Massa jobbiga ord.. kul! Bara att börja leta då! Och matteläxorna.. usch usch. Jag borde nog sätta fart med dom om jag ska få några betyg av bengan ;')
Och inte gick jag till ishallen. Jag hade som vanligt huvudvärk och orkade inte gå ut idag heller. Så typiskt att det ska bli så fint väder just nu när jag är sjuk och inte kan gå nånstans. Vi får hoppas att vädret håller i sig nu och att snön försvinner snart så det blir vår. Det skulle vara skönt :)
Nu ska jag ta och leta reda på engelska läxan och matte läxorna, så får vi se om jag orkar med skolan imorgon :)
Tack och hej, mot nästa grej..



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-03-15 · 20:28:20







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter