Förkyld igen..

Fan.. Vaknade med världens hals-ont och täppt i näsan. Min kära bror som har smittat mig nu. Kul, verkligen!

Kvällen igår blev iaf lyckad :) Först gick vi till dalarasten, sen till uh tills dom stängde klockan elva. Sen ville laura och laura åka hem, så vi ringde birgitta och hon kom och hämtade dom. Vi andra gick istället hem till karro och kollade på Twilight. Vi såg aldrig klart hela eftersom nästan alla somnade i slutet där. Ungefär halv två gick jag, hanna och hennes tysk hemåt :)
Jag vet inte om det blev nån grillning ikväll. Dom tänkte grilla med tyskarna, men vi har ingenstans att vara. Men om det blir nåt kan jag väl ändå inte gå dit, eftersom jag är förkyld igen -.- Booooring!
Jag måste plugga under helgen också. På måndag har vi prov på franska revolutionen. Sen har vi två prov till nästa vecka, spanska och no. Sen har jag ju lite att jobba ikapp också.
Bäst jag går och börjar nu!




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-05-09 · 16:52:58







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter