Friskis & SVETTIS med raggan!

Nu var det ett tag sen jag skrev nåt här känner jag. Men jag har aldrig nåt speciellt att berätta ;)
Nu är iaf tyskarna här! :) Jag har ingen här hemma hos mig, men igår tog jag, emma och jessica hand om birgittas tyskar i skolan. FRISKIS & SVETTIS MED RAGNAR fick dom vara med på! haha. Var han nå svettig då? jaaaaaaaaharu! Svetten bara rann från han så det blev en pöl på golvet under honom! Mysigt :) Och inte på tala om hur han såg ut med sina moves! ;) Tyskarna ba "He is really crazy!" Haha :)
På eftermiddagen hade vi volley boll, urtråkigt! Jag är ju så jävla dålig så det finns inte! haha :) Vi kände att vi skulle valt dans istället.. Men då var det försent minsann.
Idag har jag varit supertrött hela dagen, så jag somnade när jag kom hem och sov i flera timmar. Inte så bra kanske :)
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe också. Ojdå, inte bra, inte bra :)
Tjao!



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-05-07 · 22:03:22







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter