Prov & konditionstest.

Vi gjorde no-provet idag. Fan, jag hade klarat det mycketmycket bättre om jag bara hade fått längre tid på mig! Jag blir så sur, kerstin ska alltid ha så bråttom. Och först fattade jag inte ens vad vi skulle göra. Hon gav oss ett A3 papper med typ ett schema på där man skulle fylla i alla molekyler, alkener, alkyner och allt vad det heter. Det tog ett tag innan jag fattade vart man skulle skriva vad :) Och så var det några frågor man skulle svara på, nåt om fetter som jag inte förstog. Det var jag nog inte ensam om heller ;) Den frågan var för godkänt också, så jag hoppas att jag får det fast jag inte kunde den frågan. Suck. Kerstin med sina konstiga prov.........
Aja. Sen hade vi konditionstest på idrotten. Jag med min himla bra kondition och förkylning! Jag klarade det iaf, och fick t.o.m bättre än i höstas. Det får jag väl nöja mig med tycker jag!
Nej, imorgon har jag spanskaprov, så nu ska jag komma på nåt att skriva om mig själv på spanska så att jag kan det imorgon! Tjohej!

                                                          
                                                            Bjussar på en mycket fin bild på rikard i kerstins superbrillor!




Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2009-05-14 · 16:58:06




  alex

haha jo det blir enklast så :)

2009-05-14 20:30:31 http://alexanderdahl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter