Seeterdalen.

Vi stannade hemma och träffade lite folk i torsdags istället. Trevlans blev det! :)

Igår jobbade jag heeeela dagen lång. Från halv elva igår morse tills vi stängde klockan ett inatt. Sen stannade vi kvar och städade till klockan tre-fyra nångång. Det var dansband som spelade, Claes Lövgrens & Jontez  ;) Fullproppat med människor där nere som dansade! Vi fick fylla på vatten åt dom hela tiden för alla blev så svettiga av att dansa. Haha!

Ikväll är det karaoke final där nere, så då blir det full fart igen! Har vilat ut mig skapligt idag iaf. Vaknade vid elva först, men sen somnade jag om och gick inte upp förns halv två ungefär. Nu sitter jag och amanda här och väntar på att pappa ska komma och hämta oss, sen är det bara att börja! 
 

..Jag lägger in några bilder från i torsdags här nere :)

Aja, tjarå!

                                                 
                                                
                                                             



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2009-05-02 · 16:32:43




  Lona

fint :D

2009-05-04 14:55:21 http://lonatrogen.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter