Tröttis tisdag.

Jag orkade inte ta mig upp ur sängen imorse med halsont och huvudvärk, så jag stannade hemma istället. Har sovit mest hela dagen och bara tagit det lugnt.

Igår var det sista dagen tyskarna var här. Först var dom med oss i skolan hela dagen, sen efter skolan skulle hanna och dom gå och fika med sina tyskar på Ma's, så jag och emma hängde på! :) Sen skulle dom gå till ica och handla något att äta till tågresan hem, och några skulle gå hem till adam. Och jag hade inget annat för mig, så jag följde med till adam en stund och spelade kubb och hoppade studsmatta (y) Sen skulle dom åka iväg till borlänge och bowla, så då mötte jag upp ida på stan och gick och köpte glass :) Sen gick vi till ip där linus hade träning. Där träffade vi på lite folk som vi pratade med :) Och jag, min klant, ramlade när jag satt på idas cykel och skämde ut mig. Haha^^
Sen kom burre och hans tysk nils dit och pratade med oss en stund innan vi åkte hem. Nils ser verkligen ut som han på kaviar tuben, kalle! Äkta kopia! Haha :D
Jag stannade hos ida och åt lite och kollade på Ballar av stål, sen blev jag tröttis och åkte hem :)



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2009-05-12 · 15:47:35




  frida

haha, härlig vurpa ;D

2009-05-12 15:57:36 http://ffridadahlin.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter