CHIPONG!

Godkväll allesammans! Nu har jag inte bloggat på ett tag. Jag har jobbat i några dagar...
Igår var det första tisdagsträffen nere i säterdalen! Inte supermycket folk, men en hel del! :)
Och idag var det dans/buggkurs igen. Vi kom hem för några timmar sen, så jag är ganska trött nu måste jag säga.. Men jag är ledig imorgon och på fredag, skönt det! Då kan jag sova ut lite tills imorgonkväll. Då är det "Nonstop dans" där nere. Förra veckan kom det väldigt mycket folk dit och dansade för fulla muggar! ;) Så det blir väl en hel del imorgon också :)
Men på fredag, då ni! Då blir det minsann inget jobbande för min del. Då åker jag och hanna till uppsala över dagen och shoppar lite. Jag har inte hittat några kläder till avslutningen, så det ska jag kika efter där :) Och så måste jag köpa mig ett par skor. Alla mina är trasiga nu igen^^

Det är så himla skönt att vi är lediga nu resten av veckan med tanke på den här dagen.. -.- Jag fick tillbaka mitt no-prov idag.. OMPROV SÅKLART! åååååååååååh, vad sur jag blev! Jag hade bara ett rätt på G-delen, men alla rätt på VG-delen! Och eftersom att jag hade så mycket fel på G-delen var jag tvungen att göra om :@ Fyfan, jag var riktigtriktigt sur på kerstin då kan jag säga! Jag bara kokade.. ^^ Men sen fick jag iaf komma ut ifrån klassrummet och kerstin ett tag när jag och karro skulle hamra sönder en gammal bakdel till en radiostyrd bil som vi behövde hjulen till! Vi ska göra en "råttfällebil" på no:n, och försöka få den att kunna åka så långt som möjligt med hjälp av själva råttfällan. Så blir det nån tävling om det där sen och den som vinner får ett pris eller vad det var.. Så då tänkte vi använda dom däcken till bakhjul! :) ..Fast det gick inte så bra till en början ^^ Vi hamrade nästan sönder allting! :D Men kul var det! Haha :D

Ojjjj, vilket långt inlägg det blev idag. Jag lägger in ett videoklipp från igår när jag, jacob, jonas & rikard körde "chip" om ni vet vad det är? :D Haha aja, nu ska jag vara tyst! ;)
Godnatt!


Haha! LOL..



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-05-21 · 01:23:12







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter