Stackars musse
Här sitter jag och moffa i soffan och kollar på Heartbreak Hotel fast jag egentligen borde läsa läsa läsa...
Får ta och börja snart :-)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH idag kom katten in med en mus här inne. Och den levde! Det tog 100 år innan vi fick bort katten och ut med musen som låg och led... Usch, stackarn :-(
Jag blir så irreterad på att katterna ska springa upp i skogen och leta möss och ha ihjäl dom bara för att det är kul? MHM, jävligt kul att ta ett stackars oskyldigt liv! Ursäkta att jag är så fjantig men jag kan inte låta bli ...Ja jag är en djurmänniska vadårå? ;-)

Haha, aja... Nu ska jag ladda inför morgondagen. Älskar verkligen dom långa måndagarna till tio i fyra. Och sen utvecklingssamtal på det :-) Toppen!

HARE BRA, häjdå!



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-11-15 · 23:02:47







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter