Träningsvärk

i heela kroppen! Haha, klen som man är.. ;-) Jag och malin bestämde oss för att börja med innebandyn igen så vi var med på träningen i tisdags. Då hade vi lite fysträning som gjorde att jag hade träningsvärk i magen och benen dagen efter ;') Sen gymmade vi igår på idrotten, och jag hade inte en tanke på att stretcha efteråt så imorse kom jag knappt upp ur sängen för att jag var stel som ett as ^^ HEHE... Ont överallt, mest i benen.
Känner mig som en 80åring efter att ha suttit ner en stund och ska resa på mig :-)
Märks ganska tydligt att det var ett tag sen jag rörde
på mig ;-)
Nej, nu jäklar ska jag få upp konditionen igen. Behövs verkligen!

Nu blev jag väldigt väldigt kissnödig, så jag får helt enkelt sätta stopp här :-)

Hoppas alla får en toppen dag imorgon, fredag den 13onde!
Hihi, Godnatt! :-)



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-11-12 · 23:10:34







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter