Första prao-dagen!

HELLO!
Här sitter jag med en kopp te i handen och en dryg katt som biter mig i fötterna.....
Gulliga kommentarer i förra inlägget :-) Jag fick faktiskt rekord i besökar-antal idag simon. Hela 714 stycken. Tack för det alla söta läsare! :*

Okej, skärpning nu...

Idag var det som sagt första dagen på önskehuset. Helt okej faktiskt. Jag fick stå i kassan och slå in paket redan första dagen :-) Annars var det väl mest att rulla tyger och lära sig vart allt finns. Men det var lugnt idag, så det fanns inte så mycket att göra. Hoppas det blir lite mer imorgon så man inte behöver stå still och kolla på! :-) Lite pinsamt när folk kommer och frågar saker och jag kan ingenting.... Men efter dom här två veckorna kan jag nog det med! ;-) Personalen är iaf trevlig också och det är ju tur det! :-) På lunchen gick jag och malin till centrumgrillen och åt, mums! Imorgon ska jag vara lite nyttigare och ta med mig egen mat tror jag ;-) När vi hade slutat gick vi till kupolen och jag hittade ju självklart massa mumsiga saker, bl.a. ett par converse som jag inte hade pengar till. Jag hade inga pengar alls faktiskt, en hundralapp som gick åt till ett par tygskor som kommer gå sönder redan imorgon... Men bättre än dom andra iaf, med hål i. Tack vare dom har jag fått gått med blöta fötter och nu blivit förkyld. UNDERBART....

Nu har jag tjatat lite mer på amanda så förhoppningsvis kommer ny design inom en snar framtid :-) HEHE, ni har hört det där förut... Men den SKA fixas :*

Nej, tack och adjö. (Imorgon ökar vi till 800!) PUSS



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2009-10-13 · 00:01:26




  Darin

Klart som fan att du slår nytt rekord när vi länkar dig.

2009-10-14 00:17:40 http://kingenochkungen.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter