DONE!

Det där gick ju som en dans! :-) Och smakade heeeeelt okej! VI HAR LYCKATS! ;') Synd nog åt jag lite för mycket bara så nu är jag mättare än proppmättast och kommer förhoppningsvis sova som en gud.... :-)

Men det här med trötthet..... Varför är jag alltid så trött? :-( Det beror nog mest på mina sov-vanor men jag är tröttare nu för tiden än vad jag var förut... Och jag brukar faktiskt inte lägga mig så sent på kvällarna. Oftast somnar jag tidigt i soffan framför tv:en ;') Det kanske är det det beror på, att jag sover för mycket i soffan? Man sover ju inte särskilt skönt där måste jag erkänna... Och jag har ju världens skönaste säng! Men det blir oftast så att jag somnar i soffan och vaknar där igen dagen efter ;-) Ska försöka ändra på det och se om det blir bättre! :-) Nåt mer jag ska börja med som jag borde gjort för länge sen är att ta ett glas med C-vitamin varje morgon innan jag går till skolan. Det kan ju faktiskt också funka! :-) Och sen blir det nog bättre nu när jag börjar med innebandyn igen. Så jag får röra lite på mig! Och frukost! Jag måste börja äta frukost... Ja, förbättringar väntar alltså.... :-)

Oj. Det här var trejde inlägget idag! REKORD! ;') ...Nu när jag ändå skriver så mycket så kan jag ju passa på att tacka min käre vän jonas lindgren. Kolla bara deras första videoinlägg på bloggen dom la in idag... "vad har vi gjort idag då? ingenting. det var tråkigt, julia var ju inte här. förjävligt.... bara skolkar hela tiden" SKÖNT! Jag känner mig hedrad ;') Det där sista var ju inte det snällaste man hört.... Och helt klart inte sant! :-) Men tack ska du ha min vän, det var väldigt snällt sagt :-)

Nu ska jag se vilka som går vidare i idol. Det måste ju bli erika och mariette! :-)

PUSSELIPUSS!




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-09-29 · 22:50:22







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter