För din skull, kingen....

HEJOCHHÅ! Nu tycker jag faktiskt att det börjar bli lite gnälligt.... Fansen saknar mitt bloggande och vill att jag ska börja uppdatera mer. Så det är väl bara att lyda helt enkelt :-) Det är inte alltid så lätt att vara storbloggare....
Och jag som sa till simon för nån timme sen att jag skulle sluta sitta vid datorn? OPS.... Men en snabbis får man faktiskt hinna med tycker jag. En liten paus från slitandet skadar väl inte... :-)

Skämt-åt-sido.... Nu är det ju så här att denna dag har varit hemsk.... Den började väl helt okej med inställd spanska och grejer, men sen glömde vi HELT bort tiden och kom 20 minuter försent till so:n.. AJAJAJ..... inte alls bra.... Grete var ett åskmoln när vi kom innanför dörren... INTE KUL.... Fast jonas verkade rätt nöjd ändå tycker jag... Han fick ju iaf blogga innan :-) HEHE........

Mmmmmmmhmmmmmm ni hörde rätt.... Pojkarna har skaffat sig en gullig liten blogg :-) Dom har blivit stammisar inne hos Suada och skriver inlägg så fort dom har håltimme. Och sen har ju jonas sin ipod som han brukar blogga från också. (fast han egentligen inte har lärt sig hur man skriver med små bokstäver på den) Dom har redan blivit fiender med en del storbloggare också har jag märkt. Starkt jobbat killar. Haha, WELL! Jag har ju lovat att länka eran blogg. Så varsågod mina söta läsare, här har ni två pojkar i sina bästa dar: Kingenochkungen.blogg.se

Det var allt från mig. Seriösaste inlägget på länge :-)

BYEBYE BLOGGEN!




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-09-25 · 00:34:55







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter