Hallihallå...

OJOJOJOJOJ vad söt han är den där Moltas. Så gooooo <3 Lille lurven :-)

Idag är det måndag vilket är lika med jobbig skol-dag. Trött som vanligt och slutade tio i fyra. Måndagar, tisdagar och onsdagar är dom värsta.... Så jag önskade att vi kunde hoppa fram till torsdag så är det snart helg igen. Det vore helt okej :-)

Nu sitter ida och tjatar om att jag ska med till ishallen. Men det blir nog inget av med det :-) För det första: DET ÄR KALLT! och för det andra så tycker jag att det känns onödigt att sitta där och skämma ut sig.... Fast det är ju min tanke på saken :-)

Nej, det här blir bara allt mer ointressant känner jag, så det är väl lika bra att jag säger tack för mig :-)
Nu ska jag ladda inför den underbara hemkunskapen imorgon.......


Over and out.



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2009-09-28 · 18:33:11




  malin

julia, tro mig du är inte den enda som tycker att det är pinsamt att sitta där och skämma ut sig! ;o <3

2009-09-28 21:15:46



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter