Himmel & helvete...

TJA!
Kom hem för en timme sen ungefär, från den underbara vandringen med skolan :-) Jag hade dom bästa skorna på mig, -tygskorna! Och jag ramlade ca 3 gånger. Sista gången i vatten så jag blev blöt upp till knäna. UNDERBART! Tur att jag hade jonas med mig hela vägen med sina otroligt roliga skämt :-) Och frillans norrländska gjorde att man klarade sista biten ;-) Hihi, det är för roligt! :-)
Ragnar kom och plockade upp mig och mallan påväg mot skolan. SCHYSST! :-) Hihi.....
Aja. Nu var det klarre iaf. Jag får väl gå och plocka fästingar hela kvällen... :-)

Undra om man ska ta sig ut till träningen..... Tror den börjar klockan 4. Om en halvtimme alltså... Hm. nja... Jag får ta och ringa rebecka och höra om hon ska dit :-)

MEN HÖRRNI! IKVÄLL MÅSTE NI SE TV-PUCKEN!!!!!!!!!! KLOCKAN 18.00 PÅ SVT24! DALARNA-STOCKHOLM.
DET SKA IAF JAG! :-) hejjjjjahejjjja dalarnaaaaaa! Ascoolt... :-)

Nu ska jag kila vidare. Men som sagt.. MISSA INTE :-)
Tjaaaaaaao!



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-09-11 · 15:31:17







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter