SLÖ VAR ORDET

Sitter framför tv:en och kollar på Extrem home makeover. Har suttit här hela dagen och slöat.. Ont i hela kroppen sen gårdagen har jag, klen som man är! ;-) Haha, jag orkar ingenting idag. Vill bara sitta kvar här framför tv:en med min filt hela dagen. Men det får jag minsann inte. Idag måste jag städa och plugga. Jag måste... Dags att börja snart kanske... :-)

Haha, den minsta kattungen ligger i soffan här bredvid... Han försökte dra sig upp i soffan genom att klättra på filten som ligger där, och så ramlade hela filten ner över honom stackarn :') Haha, världens sötaste.. <3

Det börjar bli tomt på katter här hemma.. Alla tykes 4 kattungar har flyttat nu. Dom två sista åkte till stockholm i onsdags. Åh, min lilla favorit va en utav dom! :') Jag har inga bilder på dom nu eftersom att det inte funkar.. Men ni kan gå in på amandas blogg och kika. Världens sötaste bilder finns det på dom där! :-)
Aja, 4 katter har vi kvar här hemma nu iaf. När lillen här har blivit 12 veckor ska han iväg han också. Sen har vi 3 katter kvar och så får det förbli tycker jag! :-) Moffa, Tyke och Bamsen :* Nu räcker det med kattungar ;-) Haha..

Nej, nu ska jag vara tyst ett tag och försöka börja med städningen... ;-)

PUSS PÅ DIG!



Kommentera inlägget här
Allmänt 2 kommentar(er)
2009-09-12 · 15:03:40




  malin

så det blev tyke? (y)

2009-09-13 15:23:18
  JULLAN

Haha, ja det blev ju det........... stackarn :')

2009-09-13 16:23:22 http://julietto.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter