Soleksem?

KUUUUUUL ATT JAG HAR FÅTT MASSA RÖDA UTSLAG PÅ HELA KINDEN SOM SER UT SOM ETT HELVETE!!!!!
Märkte det igår i skolan, att jag hade fått utslag på kinden, sen kändes det som att det bara blev värre och efter skolan när jag kommer hem och kollar spegeln ser jag att det är aasmycket och hur fult som helst!! Uuuusch, vafan är det här?! Mamma tror att det är soleksem, att jag har fått det från solen? Ja, vad vet jag, kanske är så. Det kan ju kommit från solariumet också. Där finns det väl en hel del bakterier... Haha åååååååh, det måste försvinna NUUUUUUU!! :c

Ikväll ska vi iaf ut till mallans stuga igen och sova där! :D Wiiieee... Nu ska jag ha på salva och grejer på det här snusket och hoppas att det iaf lyckas bli liiiite bättre till kvällen! Det måste det bli.



Förresten!! Jag har fixat skolavslutningskläder nu! Tror jag :D Jag har kollat på den här klänningen från nelly ganska länge faktiskt, och sen märkte jag att min syster hade skickat efter den. Och vetni? JAG FICK KÖPA DEN AV HENNE :D Den satt superbra, så vi får se om det blir den till skolavslutningen! :-)

Och den här baseball jackan nedanför hann ju såklart hanna norman köpa före mig! Den blåa också såklart!! Haha ååååh... Jag kanske köper den röda eller nåt istället då, för jag SKA ha en! :D

PUUUUUSSSSSHEJDÅÅÅ! ♥




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-04-17 · 16:13:26







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter