Stuck in a moment you can't get out of

Jag har suttit bänkad framför tven hela dagen. Har inte haft orken till att plugga, vilket skulle behövas! Får ta tag i den där historiahögen imorgon istället..
Haha, igår när jag och pappa åkte upp från dalen för att sätta upp skyltar krånglade bakluckan när vi skulle stänga den, så pappa började fiffla med låset och sen stängde han. När vi skulle sätta oss i bilen igen märkte vi att den var låst, och nyckeln satt i och motorn var igång! Hahaha gud så roligt. Som tur var åkte en kompis till pappa förbi som var snäll och skjutsade hem mig så jag kunde hämta extranyckeln! Stackars pappa hade förfrusit fötterna när vi kom tillbaka.. ;') Så kan det gå!
Nej nu ska jag sova. En vecka kvar, sen är det looooov ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-12-13 · 00:22:19







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter