Ja jag har sovit hela dagen, vadårå? :-)

Hehe.. Jag låg och läste i den där jäkla so boken tills ögonen slocknade igår, vilket ledde till att jag inte alls var så pigg imorse... ;-) Sååå jag stannade hemma och tänkte gå ner senare till so-lektionen och göra det där provet, men självklart somnade jag om och vaknade inte förns i eftermiddag. Haha... Bra där!
Jag som skulle komma med värsta idéerna till skoltröjorna idag! Eftersom att vi inte verkar komma nån vart med dom... Hehe. Ingen är överrens om hur dom där jäkla tröjorna ska se ut, så det blir väl en "vår klass är inte gjord för att ha ett gemensamt tryck, 9A" ;-) Haha. Nej men hoppas dom är med på mitt förslag nu, så blir det här asbra! :-D



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-02-23 · 19:15:06







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter