Herr Lindgrens dag idag.


Thihi. Min käre vän Jonas fyller hela 16 år idag, så jag tänkte passa på att slänga in ett litet grattis! :-)

Nu är gymnasievalen iaf klara förresten. Blev såhär:

1. Media på NTI gymnasiet, falun.
2. Media på Hagagymnasiet, borlänge.
3. Handels- och adm. programet på Haga.

Jag var väldigt osäker, eftersom jag inte ens vet hur skolan ser ut. Haha. Men det blir nog bra. Kan ju ändra mitt val sen om det skulle vara så :-)
Jag och malin åker till NTI på tisdag och är där och kikar hela dagen, så vi får en inblick på hur dom har det där! :-)

Aja. Nu måste jag fortsätta läsa på till svenska provet vi har imorgon... Det är sååå skönt att det äntligen är fredag imorgon. Fick prata lite med Grete härom dagen om mina förseningar på morgnarna... Hehe. Måste skärpa mig nu!

Godnatt på er! ♥




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-01-28 · 22:49:55







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter