Bild från födelseda'n ♥


Mysig kväll. Vi tog först en liten snabb tjej-middag i dalen, sen gick vi till sjön och bara va :-) En jäkla massa mygg bara, annars var kvällen helt okej :-) Och tuuuuusen tack för alla fina presenter! Ni är för söta ♥

Jag börjar förresten fundera på om det spökar i dalstugan. Blev instängd på toaletten för några dagar sen. Var säker på att det var emil som höll för dörren, men han var tydligen inte ens där. Det var bara hanna som skurade golvet och mamma som räknade kassan. Och jag lovar, den där dörren är hur lätt som helst att öppna. Och dessutom finns det inte ens nåt lås, bara en hasp på insidan. Hm ja, jag tycker det är lite skumt iaf, sen får ni säga vad ni vill! Den där stugan har stått där i över 100 år! ju :-)

Nu ska jag städa mitt stökiga rum. puss!



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2010-07-21 · 20:05:13




  Alex

Kunde ju inte låta bli när det var så många, stora frukter på samma ställe :-D hihiihihi

2010-07-21 20:48:41 http://alexdahl.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter