Helt okej ändå!



Månsan måste nog vara sveriges finaste människa! Såhär bra bilder fick jag på han.
Filmade när han sjöng cara mia också, men den försvann fort imorse när jag kollade
på det och hörde att jag stod och sjöng med! Haha! CAAAARACARAMIIA

Vädret var inte så farligt ändå. Vi hade ju paraflaxen ;-)
Haha aa, nog blev kvällen godkänn alltid! Malin var gaaalen i discotältet, ni skulle sett na!
hihihi. Idag är jag så trött så jag bara sitter framför tven som en tjock gubbä och glor :-)
Jag har stora skavsår på tårna också som faktiskt gör jätteont :-(
Synd om mig!



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2010-07-31 · 18:58:13




  Lina

jo jag har en :p kan lägga till den efter jobbet :) dojjans blogg är dojjanblomman.blogg.se



men hon är inte så aktiv..

2010-08-04 06:33:21 http://millblomskan.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter