Har aldrig mått så illa på så kort tid...

Jag vet inte varför, men i måndags när jag vaknade mådde jag helt konstigt, visste inte riktigt vad det var. Jag orkade knappt gå upp och klä på mig så jag var bara tvungen att lägga mig en stund och hoppa över dom 2 första lektionerna. Sen gick jag ner till bilden. Jag mådde fortfarande illa, men tänkte att det går väl säkert över snart. Sen kunde jag knappt äta i matsalen, det blev bara värre av det. Sen hade vi svenska, och jag kände att jag inte riktigt kunde hänga med så jag bestämde mig för att jag skulle gå hem efter lektionen. MEN, (nu kommer vi till det pinsamma!) Innan lektionen var slut kände jag mig helt yr så jag var tvungen att gå ut därifrån och in på toaletten. Och vad tror ni händer då? JAG SPYR! Haha, fyfaaan... Så jäkla pinsamt. I SKOLAN dessutom! Så ja, pappa kom och hämtade mig och jag gick och la mig på en gång. Men precis när jag höll på att somna känner jag att det är påväg upp igen så det var bara att kuta in på toaletten! Mhhhhmmmmm, mysigt... Sen upprepades det här 9 gånger! Så fort jag höll på att somna var jag tvungen att gå upp och spy igen. Min mage gjorde så jäkla ont efter ett tag så jag blev tokig. Fyfan, magsjuka är nog det värsta som finns... Det gick över rätt fort ändå, tur nog. Igår hade jag bara feber och idag har jag inte kännt av nånting så jag hoppas att jag är frisk nu. USCH.
Det ända jag hoppas på nu är att jag inte har smittat någon i skolan... :c



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-03-17 · 16:41:57







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter