Salt i hela håret och sand i sandalen

Tjaahej! Jag har nästan inte suttit vid datorn nånting på sista tiden faktiskt! Vad duktig jag är. Fast det kan nog bero på att det har blivit såå fint väder så man vill inte sitta inne! :-) Och så har jag börjat jobba i säterdalen också. Det var första "tisdagsträffen" idag, och jag och felicia stod i en varsin kiosk lucka. Och tror ni det var nå långa köer då?! Fyyyytusan vad stressad jag har varit idag! Man blir ju tokig av det där stressandet! Och strömmen gick 3 gånger på ungefär 1 minut så kassapparaterna stängdes av varje gång, WIHO.. Jag skar upp fingret på korvburken också, som ett litet plus i kanten sådär! Menmen, jag ska väl inte klaga. Kul att det kommer så mycket folk! :} ju.

Förresten så kanske jag ska berätta vad jag gjorde i lördags? Till en början så jobbade jag hela dagen så jag var helt utsliten när jag kom hem. Men då ringer hanna och malin och säger att vi ska ta en cykeltur till gustafs så jag hoppade in i duschen och sen tog vi tandemcykeln och drog iväg! Tänk vad duktiga vi var som cyklade så långt :D På en tandem dessutom! ;-) Jag var lite grinig också kan jag ju erkänna... Men jag hade liksom jobbat heela dan, så jag skyller på det! Vi sov iaf kvar hos dahl och tog en buss hem dagen efter! :-)

Förövrigt så har dagen varit helt okej, förutom att robin smartass lindbom kastade en förbannat onödig vatten ballong över hela mig idag..! Schyyyysst va... Fast jag gav iaf igen sen med en sån där sprutis ni vet? :D Han blev dock bara lite blöt i fejjan, fast han fyller ju trots allt år idag så man ville ju inte göra pojkstackarn ledsen! :-) Hehe he...

Neeee tyst nu! GODNATT ♥









Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2010-05-18 · 23:50:17




  Alex

men tjaaa smygfotarn :-)

2010-05-19 21:55:01 http://blogg.veckorevyn.com/alex



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter