Helluuuu..

Valborg var toppen! Vädret var på våran sida och vi träffade många trevliga människor!
Vi gjorde dock en liten tabbe och försökte gömma oss på toan på vägen hem från uppsala. Två konduktörer kom och låste upp dörren så vi fick betala extra istället. Haha! Men ääääsch, det sket väl vi i. I torsång var det också full fart. Allt rullade på som det skulle! Aa, nästan iaf ;-) När vi skulle åka hem på natten var cyklarna förstörda. Mitt bakhjul är helt vint och det låter förjävligt när man cyklar på den. Sååå jaaa, tack för det ungjävlar! :-)

Bilder kommer senare! Jag hittade inte USB-kabeln idag så jag får leta mer imorgon.
Nu ska jag försöka sova, godnatt! :-)



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-05-03 · 00:42:52







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter