SkolkarN


Fyyyyyyyyyyyyyyy vad det här är jobbigt. Jag har suttit och skrivit på min bokrecension hela dagen, som skulle in absolut senast idag. Bra va? Ååh jag blir så arg. Jag som skulle göra det här igår egentligen, men självklart somnar jag ifrån allt som vanligt.. Så jag tänkte att jag hoppar väl över en eller två lektioner idag så hinner jag skriva klart det här. Veeesst va vad fort det här gick. Jag är fortfarande inte klar! Den sista lektionen håller på nu så det var den dagen ja! Jag har inte ens ringt till grete än så jag får väl ringa och förklara mig senare! ;-) Heeeehe..

Bilden är iaf tagen i onsdags när jag var i Avesta och blev sminkad och fotad! :} Det är amandas kompis som går nån sminkkurs som behövde nån att sminka så jag ställde upp ;-) Så fick amanda fota sen! Vi tog ca 80 bilder så det kommer in lite mer sen ;-)

Ne nu ska jag fortsättaaa... PUSS ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 2 kommentar(er)
2010-05-21 · 14:09:52




  emma nord

fin är du iaf, ingen tvekan.. :)

2010-05-21 21:55:56 http://emmanord.blogg.se/
  felicia israelsson ♥

grymt fin är du tjejen .




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter