Bra start på helgen!

Hallåå.. Idag har jag ätit så mycket onyttigt att jag faktiskt mår lite illa nu! Jag, Sandra, Amanda och Hanna började med att gå till China garden efter skolan och käkade och hade det bra. Sen åkte vi hem och mötte upp Ähdel och Eriksson och gick och kikade på hockey och Sandra stannade kvar i Borlänge. Efter matchen var vi hungriga igen så vi gick nedfrusna till Athena och köpte pizza! Ha ha. Sen gick vi hem till Amanda och bara myste framför tven! :-) När dom andra hade gått hem och det bara var jag och mandi kvar blev vi sugna på varm choklad med grädde, så vi gjorde iordning det och spelade lite kort innan jag åkte hem! Hehe, mys ♥



Nu ska jag rulla i säng.. Godnatt! ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-11-27 · 02:00:04







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter