Earth Intruders

Hellooo.. Sitter och pumpar lite musik och låtsas att jag hade all tid i världen till att sitta här. Men icke. Ska snart dra mig i skinnet och flytta på mig. Kom iaf hem från dansen för några timmar sen. Vi fick se vilka kläder vi skulle ha och hur vi skulle vara sminkade på uppvisningen. Kan nog vara det fulaste! Haha. Dansen är förövrigt jäkligt rolig, och cool! Jag ser dock ut som ett helvete när jag dansar så jag hoppas att jag hinner lära mig lite bättre till uppvisningen ;-) Hehe.
Jag fick en chock när jag kom hem med bussen idag. Jäkla snöovädershelvete. Öörs hatar det. Nuu ska jag försöka få nåt vettigt gjort och sen soooova! PUSS






Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-11-09 · 23:16:31







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter