Sleep tight

Nu är jag snaaart klar med skolarbetena. S K Ö N T. Eller jaa, är en bit på vägen iaf! Imorgon har vi tre timmars svenskalektion där vi ska skriva en novell. Gud så kuuel.. Efter det ska vi på föreläsning med BlondinBella! Jag undrar lite vad hon ens ska prata om? Sitt liv som bloggerska? Haha, kan bli intressant! Elle? ;-)
Aja, såhär kul liv har jag. Kände att jag var tvungen att skriva något för stackars anders skull. Han är nämligen besatt av min fina blogg, och sitter bara och väntar och väntar på att jag ska uppdatera! :-* He he. Rar kille!

Nej, nu ropar sängen! Puss och kläm ♥

Update: Jag hade fel uppfattning av "BlondinBella". Hon var inte alls som jag tänkt mig och det var faktiskt riktigt intressant! Tumme upp





Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-11-17 · 23:38:08







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter