Boat-trip


Tur man är så snygg såhär på kvällskvisten!


Matteprovet gick ju åt helvete. Hoppade över minst hälften tror jag.. AJAJ.. Ett vg kan jag ju fetglömma iaf...
Men nu sket jag lite i det och tänker på helgen istället! Imorgon till exempel, då åker jag med personalen till åland över dagen! Kan bli trevligt. Tur jag har med mig felicia så jag slipper känna mig så liten och ensam! Hihi. Huur längesen var det inte man träffade henne nu då?! Ska bli så kul att äntligen få umgås med henne igen!
Fast nu tror jag nästan att jag måste försöka sova lite. Bussen går nämligen 05.40 från säter imorgonbitti. Tur vi är så morgonpigga i den här familjen! ;-) Haha, puss! ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-10-01 · 23:36:20







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter