FINALLY! ♥

Äääääntligen försvann den där tråkiga gamla designen! Som jag har tjatat om det här.. ;-) Haha, men taaack Amanda ♥ Nu får jag väl se till att uppdatera lite mer bara. Har dock inte mycket att skriva om nu för tiden, men jag ska göra ett försök iaf!
Men det här får jag ta tag i imorgon, för nu måste jag stänga av datorn. Jag har bestämt mig för att jag ska börja sova mer på nätterna från och med nu, så jag kan vakna i tid och hinna med rätt buss för en gång skull! Nu börjar t.o.m klasskamraterna bli irriterade över att jag jämt kommer sent, och då är det illa! ;-)
Innan jag går och lägger mig måste jag bara kika lite snabbt på Kvällsöppet. Farmor ringde nämligen tidigare och berättade att Matilda, min kusin, sitter med i publiken där ikväll! Så vi får väl hoppas att vi får se en glimt av henne ;-)

Puss och kram, vi hörs imorgon! ♥




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-10-13 · 23:18:18







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter