Fly baby, fly


En mysig båttur hade vi! Förutom en något för dryg pappa... he he.
Jag, felicia, filip och emil höll på att missa båten från åland också! Vi tyckte dom sa i högtalarna att vi skulle stanna där en timme innan båten gick igen, så vi gick väl in på shopen där på ön och tog det lite lugnt... Sen kommer filip utspringandes och säger att tanten i kassan tycker att vi borde skynda på lite eftersom båten går om en minut! Vaaa tänkte vi, det var en snabb timme! Så vi gick väl tillbaka men blev stoppade av personalen där dom sa att dörrarna var stängda! Men dom ringde som tur var till dom på båten så dom fick öppna åt oss igen. Det var alltså tydligen en halvtimme båten skulle stanna, inte en timme! ;-) Jag hade dessutom allas biljetter i min väska så dom andra kunde inte ens gå av båten. Haha, braa va!
Jag har superfina bilder på fillis från båten men eftersom hon är världens fjolla fick jag inte lägga ut en enda...

Yäyää, nu väntar vi bara in torsdag så ska nog den här veckan bli bra ska ni se! Det är nämligen Hagafest igen, med djungeltema... Haha. Men det allra bästa är nog att hanna kommer hem till oss! Kommer bli en kanooonkväll känner jag!

Ha en bra fortsatt kväll! PUSSHÄJ ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-10-04 · 22:30:33







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter