TIME FOR CHANGE

Igår var Amanda och Moltas här. Haha, han kände knappt igen mig först, skitungen!
Vi kollade på gamla Florida-filmer hela kvällen, sen Emil och Amanda var små. Haha, så jäkla söta ;')
Imorgonkväll åker jag till Avesta och sover där. Jag, Amanda och Maria åker nämligen till Täby och shoppar på lördag! L O V E L Y. Ska först och främst köpa mig en riktigt varm och go jacka!

Fy vad det inte går bra i skolan just nu. Har varit där två dagar den här veckan.. Så nej, nästa vecka ska jag banne mig skärpa mig! Sen är det looooov, åh gud vad skönt! Nu ska jag läsa igenom spanskan och se om jag lyckas fatta nånting. Prov imorgon.. Fyfän. PUSS PÅ RUMPAN





Hahaa, sött röd-ögat! :-*



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-10-21 · 21:48:00







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter