Läslus, javisst!


Schnygg pose!

Hallå där! Hoppas allt är bra där ute. Här är det bara bra just nu. Det rullar på liksom.. ;-) Hehe. Jaa den här boken ovanför är faktiskt riktigt bra! Jag är verkligen ingen läsare. Läser aldrig böcker. I nian när jag hade bokredovisningar läste jag halva böckerna, sen hoppade jag fram till slutet. Haha. Det här är den första boken som jag kom in i direkt efter första kapitlet! Känns bra känns bra.. Tur dom har ett bättre bibliotek på Haga än på Klockar!

Snart har jag en mobil igen förresten! Imorgonkväll får jag den. Blev en Samsung Jet ändå :-) Får lära mig det där med pekskärm helt enkelt!

Jaa har väl inte så mycket mer att säga.. Tog skolfoto idag, bajsfult.. :-) Ca 4-5 stycken i klassen som inte ens var med, så det ser ut som vi är världens minsta klass! Haha fint det.
Nej, nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite ur min braiga bok :-) hihi, puss! ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2010-09-13 · 22:48:24




  emma

men snygg du är juliaaaaaa.

2010-09-14 16:15:05 http://emmanord.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter