Söndag

Rån, misstänkt mord och nerbrända hus i lilla Säter. Det fick fart på facebook! Haha. Jag tror iallafall inte att det är så farligt som det låter. Branden var ju tydligen bara en brandövning, och mord vet jag inte om jag vill tro på... Den som lever får veta!

 

Helgen har som vanligt sprungit förbi, och imorgon är det redan måndag igen. Örs. Jag hoppas verkligen att den här veckan blir bättre än den förra. Haha, var inte glad nånstans förra veckan! Har fortfarande massa plugg som ska göras. Får ta lite i taget och se glad ut! Eller nåt. Bajsbajs ♥

 

 




Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2011-03-13 · 22:58:35




  hannis jao

vad du och alla andra e respektlösa...

2011-03-15 16:58:02 http://hannanorman.devote.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter